KudoZ home » English to Polish » Media / Multimedia

tackle the manual-less app

Polish translation: (do) opanowania aplikacji bez podręcznika


00:05 Dec 9, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Media / Multimedia
English term or phrase: tackle the manual-less app
Visual QuickStart Guide, the first guide to tackle the manual-less app.

Z opisu oprogramowania do tworzenia plyt DVD. Moze to zmeczenie materialu, ale nie rozumiem drugiej czesci tego zdania.
Macieks
Poland
Polish translation:(do) opanowania aplikacji bez podręcznika
Explanation:
Moja propozycja
Selected response from:

Romuald Pawlikowski
Grading comment
dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1(do) opanowania aplikacji bez podręcznika
Romuald Pawlikowski
3poradzić sobie z aplikacja bez instrukcji
Michal Labedzki


  

Answers


53 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
(do) opanowania aplikacji bez podręcznika


Explanation:
Moja propozycja

Romuald Pawlikowski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dzieki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Himawari: do uzywania, do stosowania....
7 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
poradzić sobie z aplikacja bez instrukcji


Explanation:
z taka do ktorej albo nie dolaczono instrukcji, albo jest tak prosta, ze instrukcja nie jest potrzebna [w mniemanu jej autorow], tymczasem ktos moze miec problem. i stad, taki 'guide'

Michal Labedzki
Native speaker of: Native in PolishPolish