KudoZ home » English to Polish » Medical: Cardiology

bovine jugular valve

Polish translation: zastawka żyły szyjnej pochodzenia bydlęcego


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bovine jugular valve
Polish translation:zastawka żyły szyjnej pochodzenia bydlęcego

18:58 Feb 16, 2006
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Cardiology / valve
English term or phrase: bovine jugular valve
The whole sentence: ... stented bovine jugular valve sutured within a laser-welded platinum-iridium stent with gold brazing of the welds. Tekst jest o zastawkach, stentach i cewnikach
Katarzyna
zastawka żyły szyjnej pochodzenia bydlęcego
Explanation:
Dąbrowski W., Nestorowicz A.: Fizjologia i patofizjologia zastawki żyły szyjnej wewnętrznej w warunkach krążenia pozaustrojowego / Physiology and pathophysiology of the internal jugular valve during extracorporeal circulation
Anestezjologia Intensywna Terapia XXXVII Nr 1/2005
Selected response from:

BTS COGITO
Poland
Grading comment
Dziekuje pieknie
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1zastawka żyły szyjnej pochodzenia bydlęcegoBTS COGITO
1zastawka jarzmowa pochodzenia zwierzęcego/wołowa zastawka jarzmowa
Rafal Piotrowski


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
zastawka jarzmowa pochodzenia zwierzęcego/wołowa zastawka jarzmowa


Explanation:
Zgaduję: "zastawka jarzmowa" się nie gugluje, niestety; jeżeli chodzi o "pochodzenie zwierzęce" to dokładniej chodzi tu o zastawkę pobran± od krowy/wołu (bovine). Ale pewnie niedługo online pojawi± się medycy, którzy będ± Ci w stanie lepiej pomóc.

Rafal Piotrowski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zastawka żyły szyjnej pochodzenia bydlęcego


Explanation:
Dąbrowski W., Nestorowicz A.: Fizjologia i patofizjologia zastawki żyły szyjnej wewnętrznej w warunkach krążenia pozaustrojowego / Physiology and pathophysiology of the internal jugular valve during extracorporeal circulation
Anestezjologia Intensywna Terapia XXXVII Nr 1/2005


    Reference: http://www.anestezjologia.org.pl/ait.htm
BTS COGITO
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziekuje pieknie

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Filip Stoma
9 hrs




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (3): mdarron, Rafal Piotrowski, BTS COGITO