KudoZ home » English to Polish » Medical: Cardiology

thrombogenesis

Polish translation: trombogeneza


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:thrombogenesis
Polish translation:trombogeneza
Entered by: MonikaSojka

22:21 Mar 29, 2004
English to Polish translations [PRO]
Medical: Cardiology
English term or phrase: thrombogenesis
nigdzie nie mogę znaleźć
MonikaSojka
United Kingdom
trombogeneza
Explanation:
Tak też się używa.
„dyslipidemia. ↑PAI-1 ↑Adhezji i agregacji płytek ↑Fb, upośledzenie
fibrynolizy trombofilia trombogeneza, aterogeneza”
www.esculap.pl/main/pub.html?pub=795
Zagadnienia hemostazy, trombogenezy, leczenie fibrynolityczne, przeciwpłytkowe i przeciwzakrzepowe
http://www.onkologia.pl/szkolenia/index.php?menu=17&action=1...
„prof. Ryszard Gryglewski. Podstawą do przyznania nagrody była seria prac wykonanych i opublikowanych w latach 1995-1996, a poświęconych tematowi: Farmakologiczne badania nad nowymi mechanizmami trombogenezy i trombolizy. „
http://www3.uj.edu.pl/acta/9705/9.html
Selected response from:

WaldekP
Grading comment
dziękuję obydwu panom
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4trombogenezaWaldekP
4tworzenie skrzepu - krzepnięcie krwi
Szymon Cegielka


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tworzenie skrzepu - krzepnięcie krwi


Explanation:
...


    Reference: http://webcampus.med.drexel.edu/cme/medicine/antithrom/throm...
Szymon Cegielka
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 28

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
trombogeneza


Explanation:
Tak też się używa.
„dyslipidemia. ↑PAI-1 ↑Adhezji i agregacji płytek ↑Fb, upośledzenie
fibrynolizy trombofilia trombogeneza, aterogeneza”
www.esculap.pl/main/pub.html?pub=795
Zagadnienia hemostazy, trombogenezy, leczenie fibrynolityczne, przeciwpłytkowe i przeciwzakrzepowe
http://www.onkologia.pl/szkolenia/index.php?menu=17&action=1...
„prof. Ryszard Gryglewski. Podstawą do przyznania nagrody była seria prac wykonanych i opublikowanych w latach 1995-1996, a poświęconych tematowi: Farmakologiczne badania nad nowymi mechanizmami trombogenezy i trombolizy. „
http://www3.uj.edu.pl/acta/9705/9.html



    Reference: http://www.esculap.pl/main/pub.html?pub=795
    Reference: http://www3.uj.edu.pl/acta/9705/9.html
WaldekP
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20
Grading comment
dziękuję obydwu panom