KudoZ home » English to Polish » Medical: Cardiology

sensor gain with gain monitor

Polish translation: wzmocnienie czujnika z monitorowaniem wartości wzmocnienia


08:51 Apr 3, 2004
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Cardiology / Pacemakers
English term or phrase: sensor gain with gain monitor
W specyfikacji stymulatora serca (będzie więcej)
Jabberwock
Poland
Polish translation:wzmocnienie czujnika z monitorowaniem wartości wzmocnienia
Explanation:
g
Selected response from:

xxxOTMed
Poland
Grading comment
Pozwoliłem sobie jednak zmienić na "wzmocnienie sygnału czujnika"...
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2wzmocnienie czujnika z monitorowaniem wartości wzmocnieniaxxxOTMed
2 +2wzmocnienie siły czujnika z monitorem wzmocnienia
Szymon Cegielka


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
wzmocnienie siły czujnika z monitorem wzmocnienia


Explanation:
.

Szymon Cegielka
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  maciejm
23 mins

neutral  Andrzej Mierzejewski: no nie, czujnik wartości elektrycznych nie ma "siły"
3 hrs
  -> no tak... nie wiem skąd mi się wzięła ta "siła"

agree  Michalski: oczywiście wzmocnienie czujnika z monitorowaniem (lub monitoringiem) czujnika (bez siły)
22 hrs

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
wzmocnienie czujnika z monitorowaniem wartości wzmocnienia


Explanation:
g

xxxOTMed
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 203
Grading comment
Pozwoliłem sobie jednak zmienić na "wzmocnienie sygnału czujnika"...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ArturSz
3 mins

agree  Andrzej Mierzejewski
3 hrs




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
Non-PRO (1): Michalski