KudoZ home » English to Polish » Medical: Cardiology

Patient Interface Module

Polish translation: modul sprzegajacy chorego


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Patient Interface Module
Polish translation:modul sprzegajacy chorego
Entered by: robwoj

11:09 Aug 2, 2004
English to Polish translations [PRO]
Medical: Cardiology
English term or phrase: Patient Interface Module
.
ulaw21
Italy
modul sprzegajacy chorego
Explanation:
moze byc: modul interfejsu chorego lub pacjenta, lub moduł zlacza chorego lub pacjenta - lub cos w tym stylu
Selected response from:

robwoj
Poland
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4moduł poł±czenia z pacjentem
Dominiczak
3modul sprzegajacy choregorobwoj


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
patient interface module
modul sprzegajacy chorego


Explanation:
moze byc: modul interfejsu chorego lub pacjenta, lub moduł zlacza chorego lub pacjenta - lub cos w tym stylu

robwoj
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
dziekuje

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
patient interface module
moduł poł±czenia z pacjentem


Explanation:
Pewne urz±dzenie złożone jest z modułów - tutaj mowa o module "styku" pacjenta z tym urz±dzeniem.

Dominiczak
Native speaker of: Native in PolishPolish