KudoZ home » English to Polish » Medical: Health Care

well newborn

Polish translation: zdrowy noworodek


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:well newborn
Polish translation:zdrowy noworodek
Entered by: AgnieszkaR

07:54 Feb 16, 2006
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care
English term or phrase: well newborn
well newborn
niestety tylko tyle wiem, bo jest to jedna z rubryk w tabelce opisująca kategorię usługi szpitalnej.
AgnieszkaR
zdrowy noworodek
Explanation:
Pewnie chodzi o opiekę nad zdrowo urodzonymi noworodkami w odróżnieniu od noworodków, które po porodzie wymagają interwencji lekarskiej i specjalistycznych usług
Selected response from:

Irena Bartczak
Poland
Grading comment
Dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2zdrowy noworodek
Irena Bartczak
5badanie lekarskie/kontrolne noworodka;wizyta kontrolna u lekarzaJolanta Tuzel


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
zdrowy noworodek


Explanation:
Pewnie chodzi o opiekę nad zdrowo urodzonymi noworodkami w odróżnieniu od noworodków, które po porodzie wymagają interwencji lekarskiej i specjalistycznych usług

Irena Bartczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28
Grading comment
Dzięki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rodotek
1 day2 hrs
  -> Thxs

agree  Miroslawa Jodlowiec
4 days
  -> Thxs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
badanie lekarskie/kontrolne noworodka;wizyta kontrolna u lekarza


Explanation:
to bylo kontrolne badanie noworodka przez pediatre, zeby potwierdzic, ze wszystko jest w porzadku, zanim mama i dziecko poszly do domu w kilka dni po porodzie. Wiele ubezpieczen pokrywa 100% wszystkie wizyty kontrolne i szczepienia dziecka do konca 2-ego roku zycia

Jolanta Tuzel
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4