KudoZ home » English to Polish » Medical: Health Care

self-referral

Polish translation: bezpośrednie zapisy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:self-referral
Polish translation:bezpośrednie zapisy
Entered by: AgnieszkaR

09:09 Feb 17, 2006
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care
English term or phrase: self-referral
It is especially important in plans that allow self-referral to specialists by members, such as PPOs, POS plans, and "open access" HMOs.
AgnieszkaR
bezpośrednie zapisy
Explanation:
... do specjalistów bez skierowania od lekarza internisty (pierwszego kontaktu) ...

może o to chodzi
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3bezpośrednie zapisy
Adam Lankamer
4bezposrednie skierowanie (do lekarza specjalisty)Jolanta Tuzel


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
bezpośrednie zapisy


Explanation:
... do specjalistów bez skierowania od lekarza internisty (pierwszego kontaktu) ...

może o to chodzi

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 79
Grading comment
Dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Olga Karp: też tak myślę: zapisy (do specjalistów) bez skierowań
7 hrs

agree  Joanna Carroll: zapisy - to bardzo polskie.
1 day2 hrs

agree  Hanna G: Również „zgłoszenia” np. w kontekście wolontariatu… "Self referrals accepted from local community members. All volunteers will be CRB checked."
1439 days

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bezposrednie skierowanie (do lekarza specjalisty)


Explanation:
Niektore ubezpieczenia wymagaja, zeby pacjent mial skierowanie do specjalisty od lekarza ogolnego; inne ubezpiczenia daja pacjentowi wolna reke

Jolanta Tuzel
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4