KudoZ home » English to Polish » Medical: Health Care

health needs and concerns

Polish translation: potrzeby i problemy zdrowotne


19:06 Apr 27, 2008
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care / health needs and concerns
English term or phrase: health needs and concerns
cześć,
co może oznaczać "everyone has different health needs and concerns"? mogło i by być "każdy ma inne potrzeby zdrowotne i dolegliwości", ale te 'dolegliwości' to mi tu podejrzane..

pozdrawiam serdecznie, będę wdzięczny za wskazówki
xxxd.jakub
Poland
Polish translation:potrzeby i problemy zdrowotne
Explanation:
może tak:)
Selected response from:

Luiza Jude
United Kingdom
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4potrzeby i obawy związane ze zdrowiemPatryk
3Każdy ma inne dolegliwości zdrowotne wymagające indywidualnego leczeniaIzabela Rompczyk
3potrzeby i problemy zdrowotneLuiza Jude


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
potrzeby i obawy związane ze zdrowiem


Explanation:
Pozornie może się wydawać troche niezgrabnie, ale jeśli spojrzysz na inną możliwą wersję:"potrzeby zdrowotne i obawy" to jednak ta pierwsza jest lepsza.

Patryk
Native speaker of: Native in PolishPolish

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
potrzeby i problemy zdrowotne


Explanation:
może tak:)

Luiza Jude
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 35

13 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Każdy ma inne dolegliwości zdrowotne wymagające indywidualnego leczenia


Explanation:
Wydaje mi sie, że chodzi o indywidualne podejście do ludzi w kwestii zdrowia. To znaczy, że każdy organizm reaguje inaczej na otoczenie np ktoś jest mniej lub bardziej odporny na choroby.Dlatego Zdrowie każdego człowieka wymaga indywidualnego leczenia.

Izabela Rompczyk
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish