KudoZ home » English to Polish » Medical: Health Care

Hib

Polish translation: szczepienie przeciwko zakażeniu Haemophilus influenzae typu b


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Hib
Polish translation:szczepienie przeciwko zakażeniu Haemophilus influenzae typu b
Entered by: Jarosław Napierała

12:34 Jul 8, 2008
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care / vaccination - UK
English term or phrase: Hib
Haemophilus influenzae type b (Hib)

czy ktos wie jak sie oficjalnie nazywa to szczepienie?
iseult
United States
szczepienie przeciwko zakażeniu Haemophilus influenzae typu b
Explanation:
http://64.233.183.104/search?q=cache:ud-_7aMy5ikJ:www.szczep...

--------------------------------------------------
Note added at   3 min (2008-07-08 12:37:35 GMT)
--------------------------------------------------

"bakterią" uciekło ;)
Selected response from:

Jarosław Napierała
Grading comment
Dziękuję za pomoc, chyba najbezpieczniej będzie pozostać przy łacinie.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2szczepienie przeciwko zakażeniu Haemophilus influenzae typu b
Jarosław Napierała
5pałeczka hemofilna
Piotr Sawiec
3szczepienie przeciw zakażeniu bakterią HibRobert Foltyn


Discussion entries: 2





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
hib
szczepienie przeciwko zakażeniu Haemophilus influenzae typu b


Explanation:
http://64.233.183.104/search?q=cache:ud-_7aMy5ikJ:www.szczep...

--------------------------------------------------
Note added at   3 min (2008-07-08 12:37:35 GMT)
--------------------------------------------------

"bakterią" uciekło ;)

Jarosław Napierała
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28
Grading comment
Dziękuję za pomoc, chyba najbezpieczniej będzie pozostać przy łacinie.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Karolina Kalisz: agree
7 mins
  -> dziękuję :) !

agree  xxxK S
7 hrs
  -> dziękuję :) !

3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
hib
szczepienie przeciw zakażeniu bakterią Hib


Explanation:
http://www.szczepienia.pl/mmw/index.php?id=81

Robert Foltyn
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 44

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
hib
pałeczka hemofilna


Explanation:
to prostsza niełacińska wersja, niektórzy jej używają, niektórzy nie. Do wyboru

Piotr Sawiec
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 101