KudoZ home » English to Polish » Medical: Health Care

swaying

Polish translation: kołysanie się, zataczanie się


12:08 Mar 26, 2004
English to Polish translations [PRO]
Medical: Health Care / neurology
English term or phrase: swaying
mild, swaying with Eyes closed,
przy ataksji tułowiowej
magdat
Polish translation:kołysanie się, zataczanie się
Explanation:
d

--------------------------------------------------
Note added at 19 hrs 43 mins (2004-03-27 07:52:01 GMT)
--------------------------------------------------

ja dokładniej wyczytałem, że choremu środek ciężkości przesuwa się w którąś stronę i stąd efekt o którym wspominamy

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 1 hr 51 mins (2004-03-27 14:00:25 GMT)
--------------------------------------------------

zwłaszcza zamknięcie oczu pogłębia efekt, bo mózg traci dodatkowe punkty odniesienia
Selected response from:

ArturSz
United Kingdom
Grading comment
kolysanie sie tulowia, bo to akurat ataksja tułowiowa.
dziekuje wszystkim za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2kołysanie się, zataczanie się
ArturSz
3lekko kołyszący chódxxxOTMed
3kołysanieamat
3kołysanieamat


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kołysanie


Explanation:
prop.

amat
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kołysanie


Explanation:
prop.

amat
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
lekko kołyszący chód


Explanation:
nie jestem pewien czy jest to kołysanie tułowia czy kołyszący chód - ataksja często daje zaburzenia chodu/równowagi.

xxxOTMed
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 235

5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
kołysanie się, zataczanie się


Explanation:
d

--------------------------------------------------
Note added at 19 hrs 43 mins (2004-03-27 07:52:01 GMT)
--------------------------------------------------

ja dokładniej wyczytałem, że choremu środek ciężkości przesuwa się w którąś stronę i stąd efekt o którym wspominamy

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 1 hr 51 mins (2004-03-27 14:00:25 GMT)
--------------------------------------------------

zwłaszcza zamknięcie oczu pogłębia efekt, bo mózg traci dodatkowe punkty odniesienia

ArturSz
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24
Grading comment
kolysanie sie tulowia, bo to akurat ataksja tułowiowa.
dziekuje wszystkim za pomoc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kornelia Longoria
14 hrs
  -> thx

agree  magry
1 day43 mins
  -> thx