KudoZ home » English to Polish » Medical: Health Care

wobbly thighs

Polish translation: obwisle uda


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:wobbly thighs
Polish translation:obwisle uda
Entered by: ema333

12:54 Aug 5, 2004
English to Polish translations [Non-PRO]
Medical: Health Care
English term or phrase: wobbly thighs
firm rather than wobbly thighs
ema333
United Kingdom
obtłuszczone uda
Explanation:
lub raczej :obwisłe - jeśli tak można powiedzieć o udach :)

propozycja
Selected response from:

*eva*
United Kingdom
Grading comment
zdecydowanie obwisle!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3obtłuszczone uda
*eva*
4galaretowate / obwisłe i trzęsące się uda
bartek


Discussion entries: 2





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
obtłuszczone uda


Explanation:
lub raczej :obwisłe - jeśli tak można powiedzieć o udach :)

propozycja

*eva*
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24
Grading comment
zdecydowanie obwisle!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kornelia Longoria: obwisle lepiej brzmi
4 mins
  -> racja, obwisłe uda, dzięki ;)

agree  Marek Daroszewski (MrMarDar): zdecydowanie "obwisłe" :)
1 hr
  -> zgroza! dzięki ;)

agree  madziag
9 hrs
  -> dzięki! :)

45 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
galaretowate / obwisłe i trzęsące się uda


Explanation:
a dlaczego nie?
przeciez to sie telepie jak "zimne nóżki"
te cuda występują nie tylko u otyłych kobiet. Tfu

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 14 mins (2004-08-05 14:08:55 GMT)
--------------------------------------------------

zalezy, co chcesz bardziej uwypuklić - :-)

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 213