KudoZ home » English to Polish » Medical: Health Care

detoxing body blitz

Polish translation: odtruwanie (oczyszczanie) organizmu


20:55 Dec 8, 2004
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care
English term or phrase: detoxing body blitz
punkt w ofercie na farmie zdrowia
lim0nka
United Kingdom
Polish translation:odtruwanie (oczyszczanie) organizmu
Explanation:
ten "blitz" mnie męczy... może "uderzeniowe" odtruwanie?
Polska farma piękności na pewno reklamowałaby "kompleksowe odtruwanie i oczyszczanie organizmu" :-)
Selected response from:

Michał Madaliński
Grading comment
Chyba dam "w pigułce", będzie bardziej "marketingowo", bo chodzi o trzydniowy cykl. Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Błyskawiczne odkażanie osób
Marek Urban
4odtruwanie (oczyszczanie) organizmu
Michał Madaliński


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
odtruwanie (oczyszczanie) organizmu


Explanation:
ten "blitz" mnie męczy... może "uderzeniowe" odtruwanie?
Polska farma piękności na pewno reklamowałaby "kompleksowe odtruwanie i oczyszczanie organizmu" :-)


    Reference: http://kdmnet.pl/farmapieknosci/17.html
    Reference: http://www.fit.pl/odtruwanie.htm
Michał Madaliński
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Chyba dam "w pigułce", będzie bardziej "marketingowo", bo chodzi o trzydniowy cykl. Dziękuję.

1 day2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Błyskawiczne odkażanie osób


Explanation:
lub pracowników

Marek Urban
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8