KudoZ home » English to Polish » Medical: Instruments

compression plate

Polish translation: płytka uciskowa


00:36 Feb 16, 2006
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments / MRI
English term or phrase: compression plate
element urządzenia o nazwie
Stereotactic Localization Device
Robert Pranagal
Polish translation:płytka uciskowa
Explanation:
Sadzac z kontekstu innego pytania jest to element mammotonu stereotaktycznego. Byc moze jakas plytka ktora uciska piers podczas badania tym urzadzeniem lub biopsji.
Selected response from:

BTS COGITO
Poland
Grading comment
dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4płytka uciskowaBTS COGITO
4płytka kompresyjna
Michal Berski


  

Answers


47 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
płytka kompresyjna


Explanation:
tak to tłumaczyłem, chodziło o element ściskany przez pacjenta zębami podczas badania/pomiaru.
o ile pasuje do kontekstu.

Można też ew. "płytka zgryzowa", ale może być mylące

Michal Berski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 264

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
płytka uciskowa


Explanation:
Sadzac z kontekstu innego pytania jest to element mammotonu stereotaktycznego. Byc moze jakas plytka ktora uciska piers podczas badania tym urzadzeniem lub biopsji.

BTS COGITO
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20
Grading comment
dzieki