KudoZ home » English to Polish » Medical: Instruments

RCRA F Series Wastes

Polish translation: według klasyfikacji RCRA substancja z grupy/kategorii F - odpady


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:RCRA F Series Wastes
Polish translation:według klasyfikacji RCRA substancja z grupy/kategorii F - odpady
Entered by: Adrian Gwizdala

22:10 Feb 16, 2006
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments / MSDS
English term or phrase: RCRA F Series Wastes
RCRA F Series Wastes: none of the components are on this list

w MSDS odczynników laboratoryjnych
Adrian Gwizdala
według klasyfikacji RCRA substancja z grupy/kategorii F
Explanation:
RCRA - Ustawa o Zabezpieczeniu i Odzyskiwaniu Surowców
kategoria F - odpady ze źródeł niespecyficznych (UWAGA jest tez kategoria K - odpady ze źródeł specyficznych)

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-02-17 00:17:23 GMT)
--------------------------------------------------

odpady z grupy F (tak mialo byc)

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-02-17 00:21:42 GMT)
--------------------------------------------------

odpady z grupy F (tak mialo byc)
Selected response from:

BTS COGITO
Poland
Grading comment
dzięki :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1według klasyfikacji RCRA substancja z grupy/kategorii FBTS COGITO
4wedlug klasyfikaci RCRA Seria F - Odpady
bartek


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rcra f series wastes
wedlug klasyfikaci RCRA Seria F - Odpady


Explanation:
Ustawa o Zabezpieczeniu i Odzyskiwaniu Surowców - Resource Conservation and Recovery Act
tym tropem

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 66

38 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
rcra f series wastes
według klasyfikacji RCRA substancja z grupy/kategorii F


Explanation:
RCRA - Ustawa o Zabezpieczeniu i Odzyskiwaniu Surowców
kategoria F - odpady ze źródeł niespecyficznych (UWAGA jest tez kategoria K - odpady ze źródeł specyficznych)

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-02-17 00:17:23 GMT)
--------------------------------------------------

odpady z grupy F (tak mialo byc)

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-02-17 00:21:42 GMT)
--------------------------------------------------

odpady z grupy F (tak mialo byc)


    Reference: http://www.zb.eco.pl/zb/64/spalarn.htm
    Reference: http://csi.micromedex.com/help/tomes/LOLIList.htm
BTS COGITO
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20
Grading comment
dzięki :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Michal Berski
13 hrs