KudoZ home » English to Polish » Medical: Instruments

credited upon receipt.

Polish translation: wszelkie zwracane produkty uprawniają do otrzymania zwrotu (kosztów, ceny itd.)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:credited upon receipt
Polish translation:wszelkie zwracane produkty uprawniają do otrzymania zwrotu (kosztów, ceny itd.)
Entered by: Tomasz Kucmin

16:09 Aug 1, 2006
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments
English term or phrase: credited upon receipt.
All returned product will be credited upon receipt.

Z listu informującego o wycofaniu uszkodzonych urządzeń z rynku
Tomasz Kucmin
wszelkie zwracane produkty uprawniają do otrzymania zwrotu (kosztów, ceny itd.)
Explanation:
w formie pieniężnej, w formie uznania rachunku (credit) itd.

taki jest sens
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
Dzięki bardzo za pomoc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5zaksięgowane po stronie "ma" po przyjęciuRoman Kozierkiewicz
4wszelkie zwracane produkty uprawniają do otrzymania zwrotu (kosztów, ceny itd.)
Adam Lankamer


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
zaksięgowane po stronie "ma" po przyjęciu


Explanation:
Termin księgowy - zamiast po stronie "ma", można użyć po stronie kredytowej.

Roman Kozierkiewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
all returned product will be credited upon receipt
wszelkie zwracane produkty uprawniają do otrzymania zwrotu (kosztów, ceny itd.)


Explanation:
w formie pieniężnej, w formie uznania rachunku (credit) itd.

taki jest sens

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dzięki bardzo za pomoc!