KudoZ home » English to Polish » Medical: Instruments

endovascular solutions

Polish translation: A dlaczego nie produkty endowaskularne?


22:49 Sep 1, 2006
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments
English term or phrase: endovascular solutions
takie rzeczy jak np. stenty. Wiem, mówi się endowaskularne albo wewnątrznaczyniowe, ale te solutions? Piszą "produkty" tu i tam, ale nie za fajne one są...
Jakub Szacki
Poland
Polish translation:A dlaczego nie produkty endowaskularne?
Explanation:
Jeśli chodzi o stenty? Chyba, że bardziej w sensie technik, rozwiązań technicznych - kontekst by się przydał.

--------------------------------------------------
Note added at 5 days (2006-09-07 16:27:26 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dziękuję również, zwłaszcza za przezwyciężoną niechęć do produktów ;)
Selected response from:

Monika Lipiec
Grading comment
Dzięki. JS
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5endowaskularne albo wewnątrznaczyniowe interwencjeROMAN KHMARA
4techniki endowaskularne
SlawekW
3A dlaczego nie produkty endowaskularne?
Monika Lipiec


Discussion entries: 3





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
endowaskularne albo wewnątrznaczyniowe interwencje


Explanation:
Dodam, jako lekarz że w amerykanskiej angelszczyznie zwykle to używają w dosyć szyrokym aspekcie. Chodzi tu o koncepcje w leczeniu róźnych chorob, a nie tylko o "produkty" . Lepiej jednak, to przetłumaczyć jako "endowaskularne albo wewnątrznaczyniowe interwencje".
Oto przykład: This novel technique bridges the gap between laparoscopic and endovascular techniques in striving for minimally invasive solutions to the treatment of vascular disease. Adaptation to human beings is currently underway and will mean increasing the applicability of endovascular solutions to those patients in whom it would otherwise be denied.

ROMAN KHMARA
Specializes in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
techniki endowaskularne


Explanation:
http://tinyurl.com/qwklo

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2006-09-02 02:34:05 GMT)
--------------------------------------------------

oops, przepraszam Moniko, pozna pora, nie doczytalem twoich dodatkowych wyjasnien...

SlawekW
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 38

44 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
A dlaczego nie produkty endowaskularne?


Explanation:
Jeśli chodzi o stenty? Chyba, że bardziej w sensie technik, rozwiązań technicznych - kontekst by się przydał.

--------------------------------------------------
Note added at 5 days (2006-09-07 16:27:26 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dziękuję również, zwłaszcza za przezwyciężoną niechęć do produktów ;)


    Reference: http://www.arteria.biz.pl/produkty.htm
Monika Lipiec
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dzięki. JS
Notes to answerer
Asker: Nie lubię "produktów" . Ja tez bym chciał więcej kontekstu