KudoZ home » English to Polish » Medical: Instruments

coil offset

Polish translation: przesunięcie cewki


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:coil offset
Polish translation:przesunięcie cewki
Entered by: Marek Koprowski

21:07 Feb 17, 2007
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments / tomografia NMR
English term or phrase: coil offset
"Position the coil offset by either 60 mm to the R or L from the magnet’s isocenter depending on which knee is to be scanned." Rozumiem, że chodzi o jakiś specyficzny punkt odniesienia dla położenia cewki w przestrzeni, ale jak on się po polsku nazywa?
Marek Koprowski
przesunięcie cewki
Explanation:
nie odchylenie, bo to dwie różne sprawy
Selected response from:

Michal Berski
Poland
Grading comment
Dziękuję za pomoc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1przesunięcie cewki
Michal Berski
4mimośrodowść położenia cewki
Marian Krzymiński
4odchylenie cewkirobwoj


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
odchylenie cewki


Explanation:
ustawić odchylenie (przesunięcie) cewki 60 w lewo itd

robwoj
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 41

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Michal Berski: odchylenie to nie przesunięcie
13 mins

agree  A.G.: przesunięcie
2 hrs
  -> dzięki

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
przesunięcie cewki


Explanation:
nie odchylenie, bo to dwie różne sprawy

Michal Berski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 264
Grading comment
Dziękuję za pomoc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Magdalena Wysztygiel
17 hrs
  -> dzięki

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
mimośrodowść położenia cewki


Explanation:
Usytuować cewkę mimośrodowo na 60 mm w lewo lub w prawo od...

Marian Krzymiński
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Michal Berski: a co to znaczy "mimosrodowo"?
10 hrs