KudoZ home » English to Polish » Medical: Instruments

baseline

Polish translation: linia izoelektryczna/bazowa/zerowa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:baseline
Polish translation:linia izoelektryczna/bazowa/zerowa
Entered by: kterelak

15:00 Jul 1, 2007
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments / aparat EKG
English term or phrase: baseline
aparat EKG

Pomiary
Baseline - Movement of baseline in millimeters
kterelak
Poland
linia izoelektryczna/bazowa/zerowa
Explanation:
chodzi raczej o poziom "kreski", gdy na wejściu (elektrodach) brak jest sygnału EKG (jest to także średni poziom sygnału EKG).
Selected response from:

Krzysztof Nowoszynski
Poland
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1linia izoelektryczna/bazowa/zerowa
Krzysztof Nowoszynski
3podstawa czasu
Piotr Sawiec
2linia podstawowa
Scherzando


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
podstawa czasu


Explanation:
tak to się zdaje się nazywa w tej sytuacji

Piotr Sawiec
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 154

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Krzysztof Nowoszynski: to by było chyba "timebase"
27 mins

31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
linia izoelektryczna/bazowa/zerowa


Explanation:
chodzi raczej o poziom "kreski", gdy na wejściu (elektrodach) brak jest sygnału EKG (jest to także średni poziom sygnału EKG).

Krzysztof Nowoszynski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 14
Grading comment
dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Sawiec: słusznie, ten movement mnie nieco zmylił, ale w sumie tę linię też można przemieszczać
4 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
linia podstawowa


Explanation:
IMO


    Reference: http://tinyurl.com/398oge
    Reference: http://tinyurl.com/34n9le
Scherzando
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16