KudoZ home » English to Polish » Medical: Instruments

infrapubic

Polish translation: podłonowy


17:39 Jul 5, 2007
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments
English term or phrase: infrapubic
Jedno z miejsc wszczepiania takiej pompki, która pomaga panom, którzy rozczarowują swoje panie; przyrząd medyczny, proszę się nie śmiać
Tomasz Poplawski
Polish translation:podłonowy
Explanation:
to słowotwórstwo, nie wiem jaka nazwa funkcjonuje w odpowiednich kręgach
Selected response from:

xxxOTMed
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1podłonowy
Katarzyna Kolasinska-Malkowska
4 +1podłonowyxxxOTMed


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
podłonowy


Explanation:
to słowotwórstwo, nie wiem jaka nazwa funkcjonuje w odpowiednich kręgach

xxxOTMed
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 396
Notes to answerer
Asker: słowotwórczo też na to wpadłem, ale jeśli nie ma oczywistej alternatywy, będzie z pewnością zrozumiane w kręgach dzielnych urologów


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Michal Berski
1 hr

2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
podłonowy


Explanation:
.

Katarzyna Kolasinska-Malkowska
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Michal Berski
1 hr