KudoZ home » English to Polish » Medical: Instruments

a swing-out horizontal rotor

Polish translation: rotor uchylny


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:a swing-out horizontal rotor
Polish translation:rotor uchylny
Entered by: olgars

09:17 Sep 6, 2008
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments
English term or phrase: a swing-out horizontal rotor
wirnik horyzontalny (swing-out), wirnik horyzontalny typu swing-out - takie określenia znalazłam w internecie. Może jednak istnieje polski odpowiednik 'swing-out'?
olgars
rotor uchylny
Explanation:
(w odroznieniu od katowego)
np. http://www.alab.com.pl/sprzet/product/10/

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-09-06 11:29:33 GMT)
--------------------------------------------------

O "ramionach oscylacyjnych" nigdy nie slyszalam, a jestem biochemikiem od 30 lat...
Selected response from:

Natalie
Poland
Grading comment
Bardzo dziękuję!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5rotor uchylny
Natalie
3 -1wirnik z ramionami oscylacyjnymiA.G.


Discussion entries: 8





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
rotor uchylny


Explanation:
(w odroznieniu od katowego)
np. http://www.alab.com.pl/sprzet/product/10/

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-09-06 11:29:33 GMT)
--------------------------------------------------

O "ramionach oscylacyjnych" nigdy nie slyszalam, a jestem biochemikiem od 30 lat...

Natalie
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 58
Grading comment
Bardzo dziękuję!!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  A.G.: RE: ...nigdy nie słyszałam. Krytykowanie cudzej podpowiedzi bez poinformownia o tym jej autora jest mało eleganckie. Szczególnie jesli robi to moderator// Gdzie tu problem elegancji?
10 mins
  -> Sorry, zaraz skrytykuje - jeszcze nie zdazylam. A propos, malo eleganckie jest uzywanie funkcji 'peer-grade' do podobnych komentarzy.

23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
wirnik z ramionami oscylacyjnymi


Explanation:
czysty googiel

Przy przejściu przez wirówkę można stracić do 40% preparatu ... ze stożkowym dnem (50 – 250 mL); Wirnik z ramionami oscylacyjnymi (swing-out). Zestaw Dynal ...
www.gis.gov.pl/ppt/dhs/BriancescoII_Critical_Aspects_PL.ppt -

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-09-06 12:04:59 GMT)
--------------------------------------------------

#
Carl Roth GmbH + Co. KG - Laboratory Requirements, Chemicals, Life ...
Akcesoria do wirówki stołowej Rotofix 32 A, wirnik oscylacyjny typ 1617 do probówek ... 2 Wirnik oscylacyjny typ 1617 do probówek do wirówek 8 x 15/50 ml Do ...
www.carlroth.pl/catalogue/catalogue.do?ID=1215231330225&fav... - 34k - Kopia - Podobne strony
Więcej wyników z www.carlroth.pl »
# [PDF]
Załącznik nr 1 do SIWZ DG-2501/15612/709/07 OPIS PRZEDMIOTU ...
Format pliku: PDF/Adobe Acrobat - Wersja HTML
wirnik oscylacyjny na 8 probówek o poj. 15/50 ml (plus. adaptery do probówek 15 i 50 ml). wirnik oscylacyjny z 2 wieszakami do płytek mikrotitracyjnych ...
www.piwet.pulawy.pl/przetargi/files/pazdziernik/zal_04_3010... - Podobne strony

A.G.
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 81

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Natalie: O "ramionach oscylacyjnych" nigdy nie slyszalam, a jestem biochemikiem od 30 lat
2 hrs
  -> uchylne, oscylacyjne: toż to jest to samo. Sorry by wystarczyło