KudoZ home » English to Polish » Medical: Instruments

brushless permanent split capacitor AC motor

Polish translation: bezszczotkowy silnik prądu zmiennego z kondensatorem pracy podłączonym podczas rozruchu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:brushless permanent split capacitor AC motor
Polish translation:bezszczotkowy silnik prądu zmiennego z kondensatorem pracy podłączonym podczas rozruchu
Entered by: olgars

09:22 Sep 6, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Medical: Instruments
English term or phrase: brushless permanent split capacitor AC motor
wirówka laboratoryjna (weterynaryjna), fragment charakterystyki produktu; żadnych innych (dodatkowych) informacji w tekście
olgars
bezszczotkowy silnik prądu zmiennego z kondensatorem pracy podłączonym podczas rozruchu
Explanation:
Opis: http://www.iprocessmart.com/leeson/leeson_singlephase_articl...

Wbrew temu, co napisał kolega, w silnikach PSC kondensator jest wykorzystywany i do rozruchu, i w trakcie pracy.

"z kondensatorem włączanym na czas rozruchu" nie jest więc określeniem poprawnym.
Selected response from:

Arrakis
Poland
Grading comment
Dziękuję bardzo!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5bezszczotkowy silnik prądu zmiennego z kondensatorem pracy podłączonym podczas rozruchuArrakis
4 +1silnik bezszczotkowy pr. zmienego z kondensatorem włączanym na czas rozruchuA.G.


Discussion entries: 2





  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
brushless permanent split capacitor ac motor
silnik bezszczotkowy pr. zmienego z kondensatorem włączanym na czas rozruchu


Explanation:
silnik bezszczotkowy prądu zmiennego typu PSC

PSC - z kondensatorem pracy podі№czonym podczas rozruchu / permanent split capacitor / с конденсатором работы присоединненым во время ...
beta.centrum.pl/area/images/upload/AsperaCU2006.pdf

A.G.
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 81

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar
14 hrs
  -> dziękuję

45 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
brushless permanent split capacitor ac motor
bezszczotkowy silnik prądu zmiennego z kondensatorem pracy podłączonym podczas rozruchu


Explanation:
Opis: http://www.iprocessmart.com/leeson/leeson_singlephase_articl...

Wbrew temu, co napisał kolega, w silnikach PSC kondensator jest wykorzystywany i do rozruchu, i w trakcie pracy.

"z kondensatorem włączanym na czas rozruchu" nie jest więc określeniem poprawnym.


Example sentence(s):
  • http://cerim.pl/index.php?page=content/poradnik/skroty.php
Arrakis
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dziękuję bardzo!!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  A.G.: zgoda, ale wersja poprawna jest podana w linku (moim). Byłoby b. elegancko, gdybyś To zauważył (łą) (nie neguję Twojego prawa do osobnej podpowiedzi)
1 hr