KudoZ home » English to Polish » Medical: Instruments

base plate/tray

Polish translation: element piszczelowy (endoproteza stawu kolanowego)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:base plate/tray
Polish translation:element piszczelowy (endoproteza stawu kolanowego)
Entered by: Fitzcarraldo

07:12 Mar 4, 2004
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments
English term or phrase: base plate/tray
"tibial base plate" lub "tibial tray"
tibial=piszczelowy
Jest to metalowy element (komponent endoprotezy kolana), w ktorym zamocowywana jest polietyelnowa plytka (ta polietyelnowa plytka funkcjonuje jak łąkotka, pytalam o nia w poprzednim pytaniu, jest to bearing plate lub tribial insert).
"Tibial tray" (lub tibial base plate) zamocowuje sie dalej w kosci piszczelowej.

Tu sa zdjecia:
http://www.encoremed.com/orthopedics/pdf/knee/mobile_bearing...
http://www.implants-industrie.com/genou_eng.htm

To biale w srodku to polietylenowy "tibial bearing insert" (lub bearing plate z poprzedniego pytania). Na gorze tzw. komponent udowy, a na dole wlasnie "tibial tray".
Barbara Piela
element piszczelowy
Explanation:
Takiego wyjaśnienia udzielił mi ortopeda.
Selected response from:

Fitzcarraldo
Grading comment
Wielkie dzieki za konsultacje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4komponent piszczelowy
Jacek Mozdyniewicz
4element piszczelowy
Fitzcarraldo


Discussion entries: 1





  

Answers


46 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
element piszczelowy


Explanation:
Takiego wyjaśnienia udzielił mi ortopeda.

Fitzcarraldo
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 84
Grading comment
Wielkie dzieki za konsultacje!

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
komponent piszczelowy


Explanation:
propoz.: przez analogię do komponentu udowego?

Jacek Mozdyniewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4