KudoZ home » English to Polish » Medical: Instruments

patch electrode

Polish translation: (obojętna) samoprzylepna elektroda EKG


19:05 Mar 28, 2004
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments
English term or phrase: patch electrode
Indifferent patch electrode (w cewniku). Tabelka, więc wiele więcej nie wiem. Dalej jest o firmie Erbe.
Robert Zawadzki
Polish translation:(obojętna) samoprzylepna elektroda EKG
Explanation:
Ogólnie chodzi po prostu o rodzaj elektrody EKG... są przyssawkowe oraz właśnie tego typu, które przylepiają się do skóry...
Selected response from:

Szymon Cegielka
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3(obojętna) samoprzylepna elektroda EKG
Szymon Cegielka
2elektroda laczacaJan S


Discussion entries: 1





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(obojętna) samoprzylepna elektroda EKG


Explanation:
Ogólnie chodzi po prostu o rodzaj elektrody EKG... są przyssawkowe oraz właśnie tego typu, które przylepiają się do skóry...


    Reference: http://www.swri.edu/3pubs/IRD2000/10-9191_a.jpg
Szymon Cegielka
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 44

6 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
elektroda laczaca


Explanation:
Patch normalnie, w elektrycznej terminologii, o ile wiem, oznacza polaczenie (czesto ad hoc) elektrycznych obwodow. Za malo kontekstu dla definitywnej odpowiedzi.

Jan S
Sweden
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish