KudoZ home » English to Polish » Medical: Instruments

sensor unit

Polish translation: zespół czujników


19:21 Dec 1, 2004
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments / aparatura medyczna
English term or phrase: sensor unit
to ta płytka, któr± widać obok napisu Canon CXDI na stronie: http://associatedxray.com/vision/canoncxdi.htm

Na ilustracji w dokumencie, który tłumaczę ma jeszcze u góry uchwyt do przenoszenia.
Piotr Bienkowski
Poland
Polish translation:zespół czujników
Explanation:
Pytanie: czy przypadkiem to jest synonim dla "flat detector panel", czy tylko jego element?
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
dzięki, tak to tłumaczyłem, ale ¶rednio mi się to tłumaczenie podoba
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3zespół czujników
Andrzej Mierzejewski
3niżejxxxNowicki


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
niżej


Explanation:
wygląda jak kaseta na kliszę rentgenowską

xxxNowicki
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in HebrewHebrew
PRO pts in category: 30

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zespół czujników


Explanation:
Pytanie: czy przypadkiem to jest synonim dla "flat detector panel", czy tylko jego element?

Andrzej Mierzejewski
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 75
Grading comment
dzięki, tak to tłumaczyłem, ale ¶rednio mi się to tłumaczenie podoba