KudoZ home » English to Polish » Medical: Pharmaceuticals

double-dummy

Polish translation: podwójnie pozorowany


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:double-dummy
Polish translation:podwójnie pozorowany
Entered by: jjk

07:20 May 22, 2005
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals
English term or phrase: double-dummy
multi-center, double-dummy study - chodzi o badanie leku, które przy okazji jest randomizowane i prowadzone metodą podwójnej slepej próby
jjk
Poland
podwójnie pozorowany
Explanation:
badanie podwójnie pozorowane

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2005-05-22 07:26:43 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.proz.com/kudoz/526190?keyword=double dummy
Selected response from:

ZenonStyczyrz
Grading comment
Dziekuje wszystkim
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2podwójnie pozorowany
ZenonStyczyrz
4podwójne placebo
Adam Lankamer


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
podwójne placebo


Explanation:
http://tinyurl.com/8omhy

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 46

5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
podwójnie pozorowany


Explanation:
badanie podwójnie pozorowane

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2005-05-22 07:26:43 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.proz.com/kudoz/526190?keyword=double dummy

ZenonStyczyrz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Dziekuje wszystkim

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pawel Baka: zgadza się :)albo "badanie z zastosowaniem podwójnego pozorowania"
2 hrs
  -> dziękuję

agree  Piotr Sawiec
2 hrs
  -> dziękuję