KudoZ home » English to Polish » Medical: Pharmaceuticals

through levels

Polish translation: poziom [substancji] przed podaniem kolejnej [jej] dawki


17:50 Oct 25, 2007
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals / clinical trial
English term or phrase: through levels
oznaczane poziomy czynnika VIII w chorobie von Willebranda
Iwona Gajko
Polish translation:poziom [substancji] przed podaniem kolejnej [jej] dawki
Explanation:
Nie ma chyba na to żadnego zwięźlejszego, a zarazem precyzyjnego określenia...
Selected response from:

Pawel Baka
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1poziom [substancji] przed podaniem kolejnej [jej] dawki
Pawel Baka
3poziom podstawowy/bazowy
smerfetka1


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
poziom [substancji] przed podaniem kolejnej [jej] dawki


Explanation:
Nie ma chyba na to żadnego zwięźlejszego, a zarazem precyzyjnego określenia...

Pawel Baka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 220
Notes to answerer
Asker: Bardzo dziękuję! Pasuje mi do kontekstu. Pozdrawiam


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kalip: stężenie
10 days

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
poziom podstawowy/bazowy


Explanation:
zazwyczaj stosowane podczas terapii monitorowanej stężeniami leku we krwi

smerfetka1
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28