KudoZ home » English to Polish » Medical: Pharmaceuticals

deepest pipelines

Polish translation: jedna z najbardziej rozwiniętych sieci sprzedaży/dystrybucji


14:50 Aug 26, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Medical: Pharmaceuticals
English term or phrase: deepest pipelines
podaję kontekst:
one of the deepest pipelines in the emerging area of generic biologics
xxxbrabatka
Polish translation:jedna z najbardziej rozwiniętych sieci sprzedaży/dystrybucji
Explanation:
to tak na wyczucie, po przeglądnięciu kontekstów frazy "deep pipeline"
Selected response from:

Scherzando
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4najszerszy asortyment (leków w trakcie badania/wprowadzania na rynek)
Brzozajabrzoza
2jedna z najbardziej rozwiniętych sieci sprzedaży/dystrybucji
Scherzando


Discussion entries: 1





  

Answers


18 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
jedna z najbardziej rozwiniętych sieci sprzedaży/dystrybucji


Explanation:
to tak na wyczucie, po przeglądnięciu kontekstów frazy "deep pipeline"


    Reference: http://tinyurl.com/5eao8h
    Reference: http://tinyurl.com/55ca3b
Scherzando
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 51

21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
najszerszy asortyment (leków w trakcie badania/wprowadzania na rynek)


Explanation:
hth

--------------------------------------------------
Note added at 1 dzień  1 godz. (2008-08-27 16:27:44 GMT)
--------------------------------------------------

por. np. "diabetes pipeline" http://tnij.org/pipeline1 albo "cardiovascular pipeline" http://tnij.org/pipeline2

Brzozajabrzoza
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 58