KudoZ home » English to Polish » Medical: Pharmaceuticals

primary/secondary packaging

Polish translation: opakowanie pierwotne/wtórne


10:39 Jan 16, 2004
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals / pharmaceutical
English term or phrase: primary/secondary packaging
Opis do opakowania leku:
(...)
Flat label for Reserve Run-in blistercard
(...)
Piotr Wichrowski
Poland
Polish translation:opakowanie pierwotne/wtórne
Explanation:
blister to pierwotne, kartonik - wtórne

proponuję tak zostawić
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1materiał opakowaniowy bezpośredni/zewnętrzny
Teresa Jaczewska
4opakowanie pierwotne/wtórne
Andrzej Lejman


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
opakowanie pierwotne/wtórne


Explanation:
blister to pierwotne, kartonik - wtórne

proponuję tak zostawić

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 20

7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
materiał opakowaniowy bezpośredni/zewnętrzny


Explanation:
opakowanie bezpośrednie/zewnętrzne

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2004-01-16 10:47:09 GMT)
--------------------------------------------------

bezpośredniE

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2004-01-16 10:48:58 GMT)
--------------------------------------------------

niepotrzebnie dodałam uwagę:)

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2004-01-16 10:53:15 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

sidoz.pl/sowa/artykul/ida/4348/

Prawo farmaceutyczne
... leczniczym,. 21) opakowaniem zewnętrznym produktu leczniczego - jest
opakowanie, w którym umieszcza się opakowanie bezpośrednie,. ...
www.woia.pl/PF.htm - 101k

Opakowanie zewnętrzne. Opakowanie bezpośrednie. nazwa środka farmaceutycznego.
numer wniosku. 5) Specjalne środki ostrożności przy usuwaniu pustych opakowań. ...
www.il.waw.pl/wpis_leknat.doc -

Teresa Jaczewska
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  WaldekP
13 hrs
  -> dzięki :)