KudoZ home » English to Polish » Medical: Pharmaceuticals

citicoline

Polish translation: CDP-cholina


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:citicoline
Polish translation:CDP-cholina
Entered by: bartek

14:03 Apr 7, 2004
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals
English term or phrase: citicoline
citicoline for ischemic stroke
tadream
CDP-cholina
Explanation:
Podwójnie ślepa, randomizowana próba CDP- choliny (citicoline) w udarze niedokrwiennym mózgu ? protokół badania . . . . . 417 Page 7. ...
www.ia.pw.edu.pl/~wujek/neurol/suplementy/s3-99b.pdf

... Cholina Badania prowadzone na małej grupie osób w podeszłym wieku wykazały, że cytocholina (CDP-cholina) poprawia zdolność przypominania sobie ...
www.wprost.pl/ar/?O=45222&C=57
Jak widać jest też cytocholina
Selected response from:

bartek
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Citicoline
ArturSz
3CDP-cholina
bartek


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Citicoline


Explanation:
nazwa leku, nie tłumacz

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2004-04-07 14:10:19 GMT)
--------------------------------------------------

u nas jest znana pod tą nazwą
http://www.ia.pw.edu.pl/~wujek/neurol/suplementy/s3-99b.pdf
http://www.cmdik.pan.pl/zespoly/pfd/grieb.html
http://www.biotechnologia.com.pl/?sectionID=35

ArturSz
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
CDP-cholina


Explanation:
Podwójnie ślepa, randomizowana próba CDP- choliny (citicoline) w udarze niedokrwiennym mózgu ? protokół badania . . . . . 417 Page 7. ...
www.ia.pw.edu.pl/~wujek/neurol/suplementy/s3-99b.pdf

... Cholina Badania prowadzone na małej grupie osób w podeszłym wieku wykazały, że cytocholina (CDP-cholina) poprawia zdolność przypominania sobie ...
www.wprost.pl/ar/?O=45222&C=57
Jak widać jest też cytocholina

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 108