KudoZ home » English to Polish » Medical: Pharmaceuticals

lipodystrophy

Polish translation: lipodystrofia


09:44 Aug 11, 2004
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals
English term or phrase: lipodystrophy
zaburzenia zdrowotne
olag
Polish translation:lipodystrofia
Explanation:
?

może

Wizaż.pl :: Masaż w terapii clellulite (cz.1)
... w latach 20-tych, obecnie najczęściej stosowane są terminy: - GLD (gynoid lipodystrophy
- lipodystrofia typu kobiecego) lub - Oedemato-fibrosclerotic ...
www.wizaz.pl/images/masaz/cellulit_cz1/ - 32k - 9 Sie 2004 - Kopia - Podobne strony
Selected response from:

awdotia
Poland
Grading comment
Dziękuję bardzo
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3lipodystrofiaMarek Daroszewski (MrMarDar)
3lipodystrofia
awdotia


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
lipodystrofia


Explanation:
?

może

Wizaż.pl :: Masaż w terapii clellulite (cz.1)
... w latach 20-tych, obecnie najczęściej stosowane są terminy: - GLD (gynoid lipodystrophy
- lipodystrofia typu kobiecego) lub - Oedemato-fibrosclerotic ...
www.wizaz.pl/images/masaz/cellulit_cz1/ - 32k - 9 Sie 2004 - Kopia - Podobne strony

awdotia
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dziękuję bardzo

3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
lipodystrofia


Explanation:
nie jestem ekspertem, ale brzmi bardzo podobnie:
http://www.google.pl/search?hl=pl&ie=UTF-8&q=lipodystrofia&b...

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 10