KudoZ home » English to Polish » Medical: Pharmaceuticals

minimal essential medium (MEM)

Polish translation: podloze minimalne


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:minimal essential medium (MEM)
Polish translation:podloze minimalne
Entered by: Piotr Rypalski

08:29 Dec 9, 2004
English to Polish translations [PRO]
Medical: Pharmaceuticals
English term or phrase: minimal essential medium (MEM)
Składnik szczepionki przeciw wściekliźnie.

"MEM with protective medium"
Piotr Rypalski
Poland
podloze minimalne (?)
Explanation:
Nie jestem pewna, czy takze w tym kontekscie, ale rozwiniecie skrotu, ktore podajesz to podloze minimalne do hodowli komorek eukariotycznych (z roznymi modyfikacjami, np. alpha-MEM, DMEM, etc.).
Selected response from:

nikusz
Grading comment
Dziękuję - o to chodziło.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Minimum skutecznego środka
Marek Urban
3podloze minimalne (?)nikusz


  

Answers


15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Minimum skutecznego środka


Explanation:
xx

Marek Urban
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3

2 days3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
minimal essential medium (mem)
podloze minimalne (?)


Explanation:
Nie jestem pewna, czy takze w tym kontekscie, ale rozwiniecie skrotu, ktore podajesz to podloze minimalne do hodowli komorek eukariotycznych (z roznymi modyfikacjami, np. alpha-MEM, DMEM, etc.).

nikusz
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję - o to chodziło.