KudoZ home » English to Polish » Medical

EIA REFLEX WESTERN BLOT

Polish translation: wyniki EIA potwierdzone technika Western Blot


19:58 Mar 3, 2002
English to Polish translations [PRO]
Medical
English term or phrase: EIA REFLEX WESTERN BLOT
Medical report
Requesting physician
Accession:AA366255
Requisition#:
Collected: 11/02/2002
Reported: 13/03/2002
HEPATITIS B SURFACE ANTIGEN NEGATIVE (NOT IMMUNE)
RPR NON REACTIVE
HIV 1/2 AB. EIA REFLEX WESTERN BLOT
Magda
Polish translation:wyniki EIA potwierdzone technika Western Blot
Explanation:
EIA (Enzyme ImmunoAssay) to testy immunoenzymatyczne przesiewowe wykrywajace obecnosc przeciwcial

Metoda znana powszechnie pod nazwa Western Blot stosowana jest w celu uscislenia i potwierdzenia obserwacji uzyskanych w testach przesiewowych EIA.

Wiecej informacji:
http://www.aids.gov.pl/7/aspekty7.pdf
Selected response from:

Natalie
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1wyniki EIA potwierdzone technika Western Blot
Natalie
4Odzwierczedlenie badania EIA metodą Western Blot.
Araksia Sarkisian


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
wyniki EIA potwierdzone technika Western Blot


Explanation:
EIA (Enzyme ImmunoAssay) to testy immunoenzymatyczne przesiewowe wykrywajace obecnosc przeciwcial

Metoda znana powszechnie pod nazwa Western Blot stosowana jest w celu uscislenia i potwierdzenia obserwacji uzyskanych w testach przesiewowych EIA.

Wiecej informacji:
http://www.aids.gov.pl/7/aspekty7.pdf


Natalie
Poland
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 2529

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Araksia Sarkisian: lol....I knew, that you'll be the first here...lol
15 mins

43 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Odzwierczedlenie badania EIA metodą Western Blot.


Explanation:
EIA - Enzyme immunoassay (Badanie immunologyczne enzymów)

Additional fees will be added for Western blot analysis if EIA is positive.
http://www.labcorp.com/datasets/labcorp/html/chapter/mono/se...

W Leksykonie nowych pojęć z dziedziny biochemii:
Western blotting przekłada się jako: Metoda Western blotting
http://www.ptbioch.edu.pl/html/w.htm

Araksia Sarkisian
Poland
Native speaker of: Native in ArmenianArmenian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 376