KudoZ home » English to Polish » Medical

Fredrickson Dyslipidaemia

Polish translation: dyslipidemia typu IIa i IIb wg klasyfikacji Fredricksona


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Fredrickson Dyslipidaemia
Polish translation:dyslipidemia typu IIa i IIb wg klasyfikacji Fredricksona
Entered by: Natalie

00:45 Mar 8, 2002
English to Polish translations [PRO]
Medical
English term or phrase: Fredrickson Dyslipidaemia
treatment of subjects with Fredrickson Type IIa and Type IIb Dyslipidaemia
Lucja Biel, Ph.D.
Poland
dyslipidemia typu IIa i IIb wg klasyfikacji Fredricksona
Explanation:
Leki stosowane w leczeniu hiperlipidemii nowo zarejestrowane w ...
... typu II lub dyslipidemia (hipertriglicerydemia, hipercholesterolemia LDL ... mieszana
hiperlipidemia typu IIa i IIb wg klasyfikacji Fredricksona, z genetycznie ...
www.esculap.pl/main/pub.html?pub=21
Selected response from:

Natalie
Poland
Grading comment
dziekuje bardzo!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5dyslipidemia typu IIa i IIb wg klasyfikacji Fredricksona
Natalie
4dyslipidemia
leff


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dyslipidemia


Explanation:
np. dyslipidemia typu IIa

"Kryteria włączenia do badań: Umiarkowanego stopnia dyslipidemia typu IIa"


    Reference: http://www.ptkardio.pl/badania/faps.html
leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
dyslipidemia typu IIa i IIb wg klasyfikacji Fredricksona


Explanation:
Leki stosowane w leczeniu hiperlipidemii nowo zarejestrowane w ...
... typu II lub dyslipidemia (hipertriglicerydemia, hipercholesterolemia LDL ... mieszana
hiperlipidemia typu IIa i IIb wg klasyfikacji Fredricksona, z genetycznie ...
www.esculap.pl/main/pub.html?pub=21

Natalie
Poland
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 2529
Grading comment
dziekuje bardzo!