KudoZ home » English to Polish » Medical

open-sky vitrectomy

Polish translation: witrektomia w technice open-sky


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:open-sky vitrectomy
Polish translation:witrektomia w technice open-sky
Entered by: Andrzej Lejman

08:17 Apr 4, 2002
English to Polish translations [PRO]
Medical
English term or phrase: open-sky vitrectomy
witrektomia, ale jaka?
Lucja Biel, Ph.D.
Poland
w technice open-sky
Explanation:
W technice "open sky", keratoplastyki drążącej od momentu wycięcia płatka rogówki biorcy, podczas usuwania mas zaćmowych i wszczepiania sztucznej soczewki do momentu ufiksowania płatka dawcy oko jest otwarte do atmosfery i chirurg nie ma możliwości kontrolowania ciśnienia wewnątrzgałkowego.

Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1w technice open-sky
Andrzej Lejman
4Schepensa?
Jakub Szacki
4wskazówka
Andrzej Lejman


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wskazówka


Explanation:
Nie znalazłem tego terminu, ale sporo fachowych terminów łacińskich z tłumaczeniem polskim można znaleźć pod adresem w linku poniżej.
Pozdrawiam


    Reference: http://www.kli-okul.katowice.pl/operacje.htm
Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Schepensa?


Explanation:
nie jestem pewien czy tak sie mowi, ale to Schepens opracowal te metodw

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857

33 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
w technice open-sky


Explanation:
W technice "open sky", keratoplastyki drążącej od momentu wycięcia płatka rogówki biorcy, podczas usuwania mas zaćmowych i wszczepiania sztucznej soczewki do momentu ufiksowania płatka dawcy oko jest otwarte do atmosfery i chirurg nie ma możliwości kontrolowania ciśnienia wewnątrzgałkowego.




    Reference: http://www.okulistyka.com.pl/nr_3_01_art11.htm
Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Barbara Szelest-VanDussen
7 hrs