ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Polish » Medical

oral sex

Polish translation: seks oralny

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:oral sex
Polish translation:seks oralny
Entered by: Eva Hussain

13:30 May 9, 2002
English to Polish translations [PRO]
Medical
English term or phrase: oral sex
Regardless of the gender of persons concerned.
Eva Hussain
Australia
seks oralny
Explanation:
masz tego więcej?
Selected response from:

bartek
Grading comment
Wielkie dzieki. Nareszcie wiem co jest co po polsku!

Ewa
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +11seks oralny
bartek
4 +1seks oralny
Andrzej Lejman
4stosunek oralno-genitalny
Michal Zablocki
3seks "po francusku"
Jerzy Czopik


Discussion entries: 4





  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +11
seks oralny


Explanation:
masz tego więcej?

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24739
Grading comment
Wielkie dzieki. Nareszcie wiem co jest co po polsku!

Ewa

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff: ale się Ewie rozwiośniło :)
2 mins
  -> Ta to ma szczęście, ale cóż młoda jest :-)

agree  Monika Rozwarzewska
6 mins
  -> :-)))

agree  Magda Dziadosz: :=>
7 mins
  -> :-)

agree  EWKA
13 mins
  -> :-)

agree  Lota
31 mins
  -> :-)

agree  Teresa Jaczewska
39 mins
  -> Ja nie chcę nic mowic, ale jesteśmy tu w większości :-)

agree  big_fish: to moze zdradzisz wyniki, jesli to nie tajemnica? No i ciekawe jak tam z zawalami po aktywnosci seksualnej. Prowadza u Was takie badania? Bo to rownie ciekawe, i moze byc przydatne dla profilaktyki...
55 mins
  -> :-))

agree  Kasprzycki
1 hr
  -> : - )))

agree  xxxwojtekl
3 hrs
  -> : - )))

agree  Robert Ćwik
6 hrs
  -> W życiu nie miałam takiego powodzenia! Ech, ta wiosna

agree  maciejm
7 hrs

1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
seks oralny


Explanation:
Nic dodać, nic ująć

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8462

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  EWKA
16 mins

44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
stosunek oralno-genitalny


Explanation:
W przypadku gdy cała ulotka jest bardzo formalna.

Michal Zablocki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 105

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
seks "po francusku"


Explanation:
a co Wy na to?

Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 828

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: jeżeli już, to "miłość francuska". Tak się to kiedys nazywało.Jak byłem dużo, dużo nowszy, budziło to spore emocje, bo wszyscy słyszeli, ale nikt nie wiedział, o co chodzi.
13 mins
  -> "za moich czasów" to już był temat rozpoznany, a nazywano to różnie, więc i "miłość francuska" też wśród tego była, a inne nazwy były bardzie wulgarne...