KudoZ home » English to Polish » Medical

Stand up lifting machine

Polish translation: urzadzenie pomagajace pacjentowi wstac


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Stand up lifting machine
Polish translation:urzadzenie pomagajace pacjentowi wstac
Entered by: Eva Hussain

14:46 May 14, 2002
English to Polish translations [PRO]
Medical
English term or phrase: Stand up lifting machine
A machine which helps you stand from a sitting position.
Eva Hussain
Australia
urzadzenie pomagajace pacjentowi wstac
Explanation:
JK
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
Dziekuje za pomoc (rowniez Michalowi i Piotrowi). Uzylam tego okreslenia, gdyz jasno okresla role tego urzadzenia, a broszura przeznaczona byla dla osob starszych.

Dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5urzadzenie pomagajace pacjentowi wstacJacek Krankowski
4pionizator
Piotr Turski
4urz±dzenie pionizacyjne
Michal Zablocki


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
urzadzenie pomagajace pacjentowi wstac


Explanation:
JK

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960
Grading comment
Dziekuje za pomoc (rowniez Michalowi i Piotrowi). Uzylam tego okreslenia, gdyz jasno okresla role tego urzadzenia, a broszura przeznaczona byla dla osob starszych.

Dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
2 mins
  -> Dzieki!

agree  leff
1 hr

agree  maciejm
1 hr

agree  xxxDoktorek: Tutaj mowia na to: "stalowa pielegniarka". Serio!
14 hrs

agree  Barbara Szelest-VanDussen
22 hrs

1 day22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
urz±dzenie pionizacyjne


Explanation:
w przypadku gdy chodzi o zmiane pozycji z lezacej na stojacej uzywa sie lozka pionizacyjnego

Michal Zablocki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 105

6 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pionizator


Explanation:
zob. np. link poniżej.

Łóżka/stoły pionizacyjne służą raczej do podnoszenia pacjentów leżących, a nie siedzących.


    Reference: http://www.idn.org.pl/users/mleszcz/sprzetml/pion.html
Piotr Turski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 335