KudoZ home » English to Polish » Medical

French Alarm Mode

Polish translation: Francuski tryb alarmowania


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:French Alarm Mode
Polish translation:Francuski tryb alarmowania
Entered by: Dima41

18:33 May 16, 2002
English to Polish translations [PRO]
Medical
English term or phrase: French Alarm Mode
w urządzeniu do monitorowania pacjenta, w odróżnieniu od 'Standard Alarm Mode'.
Teresa Jaczewska
Francuski tryb alarmowania
Explanation:
Niby niewielka roznica, ale jednak. W zasadzie to by sie przydalo wiecej informacji o tym urzadzeniu. Francuski tryb alarmowania moze nie sprowadzac sie tylko do wyswietlania napisow po Francusku. Moze to rowniez byc conwersja jednostek mjerniczych n.p. z Amerykanskiego systemu do SI, ktory jest przyjety m. in. we Francji. A moze Francuzi wogole robja wszystko inaczej?

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-16 23:06:54 (GMT)
--------------------------------------------------

Mam nadzjeje, ze pacjent bedzie zyl.
Selected response from:

Dima41
Grading comment
Dziękuję
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Francuski tryb alarmowaniaDima41
2Tryb alarmowania po francusku
leff


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Tryb alarmowania po francusku


Explanation:
a ściślej mówiąc w jęz. francuskim.

Może po prostu chodzi o to?

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Francuski tryb alarmowania


Explanation:
Niby niewielka roznica, ale jednak. W zasadzie to by sie przydalo wiecej informacji o tym urzadzeniu. Francuski tryb alarmowania moze nie sprowadzac sie tylko do wyswietlania napisow po Francusku. Moze to rowniez byc conwersja jednostek mjerniczych n.p. z Amerykanskiego systemu do SI, ktory jest przyjety m. in. we Francji. A moze Francuzi wogole robja wszystko inaczej?

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-16 23:06:54 (GMT)
--------------------------------------------------

Mam nadzjeje, ze pacjent bedzie zyl.

Dima41
PRO pts in pair: 5
Grading comment
Dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
20 days