KudoZ home » English to Polish » Medical

prominent positive motor activity

Polish translation: samoistne skurcze miesnia dluglowego i kapturowego


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:prominent positive motor activity
Polish translation:samoistne skurcze miesnia dluglowego i kapturowego
Entered by: Eva Hussain

14:17 May 17, 2002
English to Polish translations [PRO]
Medical
English term or phrase: prominent positive motor activity
The patient also has an unusual problem with prominent positive motor activity in left biceps and trapezius.
Eva Hussain
Australia
samoistne skurcze miesnia dwuglowego i kapturowego
Explanation:
positive activity to prawie jak plusy dodatnie bylego prezydenta :-)
Selected response from:

xxxDoktorek
Grading comment
Serdecznie dziekuje za pomoc (rowniez w imieniu klienta). Tlumaczenie to bylo mi pilnie potrzebne dla ciezko chorej osoby wybierajacej sie do Polski.

Eva
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4skurczową aktywnością motorycznąStanislaw Pelc
2samoistne skurcze miesnia dwuglowego i kapturowegoxxxDoktorek


  

Answers


45 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
samoistne skurcze miesnia dwuglowego i kapturowego


Explanation:
positive activity to prawie jak plusy dodatnie bylego prezydenta :-)

xxxDoktorek
PRO pts in pair: 351
Grading comment
Serdecznie dziekuje za pomoc (rowniez w imieniu klienta). Tlumaczenie to bylo mi pilnie potrzebne dla ciezko chorej osoby wybierajacej sie do Polski.

Eva

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
skurczową aktywnością motoryczną


Explanation:
może positive to skurch a negatywne to rozkurcz mięśnia?

Stanislaw Pelc
PRO pts in pair: 12