KudoZ home » English to Polish » Medical

trapezius

Polish translation: miesien czworoboczny


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:trapezius
Polish translation:miesien czworoboczny
Entered by: Eva Hussain

14:49 May 17, 2002
English to Polish translations [PRO]
Medical
English term or phrase: trapezius
One of the arm muscles.
Eva Hussain
Australia
mięsień czworoboczny
Explanation:
OXFORD-PWN
Selected response from:

bartek
Grading comment
Dziekuje wszystkim serdecznie za pomoc, ale coz, kto pierwszy ten lepszy!

Ewa
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1mięsień czworoboczny
Hanna Burdon
4 +1mięsień czworoboczny
Jerzy Czopik
4 +1mięsień czworoboczny
bartek


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
mięsień czworoboczny


Explanation:
OXFORD-PWN

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
Dziekuje wszystkim serdecznie za pomoc, ale coz, kto pierwszy ten lepszy!

Ewa

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: powinien być trójkątny - bo tylko trzy prawie rąwnoczesne odpowiedzi
4 mins
  -> Kwestia, kto ma szybsze łącze :-)

5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
mięsień czworoboczny


Explanation:
http://www.republika.pl/ciesek/anatomia/czworoboczny.htm


    Reference: http://www.republika.pl/ciesek/anatomia/czworoboczny.htm
Hanna Burdon
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1199

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: powinien być trójkątny - bo tylko trzy prawie rąwnoczesne odpowiedzi
1 min
  -> Menage a trois... ;-)

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
mięsień czworoboczny


Explanation:
mięsień czworoboczny, Musculus trapezius

Trochę przez niemiecki, gdzie nazywa się on też Trapezius, a potem słownik med. DE-PL

W słowniku DICDATA wpisałem "trapezius" wyniki powyżej


    Reference: http://www.dicdata.de/
Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 828

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: Każdemu po równo :-)
9 mins