KudoZ home » English to Polish » Medical

are to be measured a scale that has been designed and demonstrated

Polish translation: ..uzyta powinna zostac utworzona w tym celu skala o potwierdzonej empirycznie dokladnosci..


12:58 May 20, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
Medical
English term or phrase: are to be measured a scale that has been designed and demonstrated
therefore if depressive symptoms are to be measured a scale that has been designed and demonstrated to be accurate in the pain clinic population should be used
Iwona Malgrab
Polish translation:..uzyta powinna zostac utworzona w tym celu skala o potwierdzonej empirycznie dokladnosci..
Explanation:
"scale" tlumaczone jak w szerszym kontekscie niekoniecznie skala, afkoz...
Selected response from:

Radek Podolski
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4jesli maja byc mierzone objawy depresji, nalezy do tego celu uzyc skali, która zostala
Jakub Szacki
4..uzyta powinna zostac utworzona w tym celu skala o potwierdzonej empirycznie dokladnosci..Radek Podolski


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
..uzyta powinna zostac utworzona w tym celu skala o potwierdzonej empirycznie dokladnosci..


Explanation:
"scale" tlumaczone jak w szerszym kontekscie niekoniecznie skala, afkoz...


    <none>
Radek Podolski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1010

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Michał Szewczyk: ty chyba o chodzi o skalę, która już kiedyś wcześniej została opracowana
4 mins
  -> zgoda, a do teko potwierdzila swoja przydatnosc w "warunkach bojowych"... pzdr, r.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
jesli maja byc mierzone objawy depresji, nalezy do tego celu uzyc skali, która zostala


Explanation:
opracowana w celu badania bolu w warunkach klinicznych i ktorej dokladnosc zostala wykazana

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857