KudoZ home » English to Polish » Medical

they "feed back" their thoughts to the patients and their partners

Polish translation: przekazywać swoje przemyślenia


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:to feed back one's thoughts
Polish translation:przekazywać swoje przemyślenia
Entered by: bartek

06:33 May 24, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
Medical
English term or phrase: they "feed back" their thoughts to the patients and their partners
once the team is agreed on the specific issues that need to be addressed they "feed back" their thoughts to the patients and their partners
Iwona Malgrab
przekazują swoje przemyślenia pacjentom i ich partnerom
Explanation:
b.
Selected response from:

bartek
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4"przekazuja zwrotnie" takie informacje (=swoje koncepcje) pacjentom i ich partneromJacek Krankowski
4przekazują swoje przemyślenia pacjentom i ich partnerom
bartek


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przekazują swoje przemyślenia pacjentom i ich partnerom


Explanation:
b.

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
"przekazuja zwrotnie" takie informacje (=swoje koncepcje) pacjentom i ich partnerom


Explanation:
Nie sledze kontekstu, wiec nie mam pojecia o jakich "partnerow" chodzi. Ale cos widze, ze knuje Pani wieksza rewolucje. Dzielenie sie informacjami z pacjentem? Toz to w Polsce herezja! (Mowie o publicznej sluzbie zdrowia, w ktorej widze jak traktuje sie pacjenta, nawet jesli jest np. emerytowanym lekarzem.)

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960