KudoZ home » English to Polish » Medical

developed in conjunction with the local community health council

Polish translation: /zostały/ utworzone wspólnie z lokalną radą d/s zdrowia


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:developed in conjunction with the local community health council
Polish translation:/zostały/ utworzone wspólnie z lokalną radą d/s zdrowia
Entered by: bartek

13:04 May 27, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
Medical
English term or phrase: developed in conjunction with the local community health council
the questionnaires and the accompanying letter were developed in conjunction with the local community health council
Ela Mikuta
/zostały/ utworzone wspólnie z lokalną radą d/s zdrowia
Explanation:
/zostały/ utworzone wspólnie z lokalną / miejscową radą d/s zdrowia
Selected response from:

bartek
Grading comment
Dziękuję, także za wcześniejsze wyjaśnienie skrótu PMP!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4opracowane we współpracy z regionaln± rad± zdrowia
Hanna Burdon
4/zostały/ utworzone wspólnie z lokalną radą d/s zdrowia
bartek


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
/zostały/ utworzone wspólnie z lokalną radą d/s zdrowia


Explanation:
/zostały/ utworzone wspólnie z lokalną / miejscową radą d/s zdrowia

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
Dziękuję, także za wcześniejsze wyjaśnienie skrótu PMP!!!

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
opracowane we współpracy z regionaln± rad± zdrowia


Explanation:
opracowane we współpracy z regionaln± / lokaln± Rad± Zdrowia

Hanna Burdon
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1199