KudoZ home » English to Polish » Medical

to arrive at an appropriate conclusion as to the problems

Polish translation: wyciągnąć odpowiednie wnioski dotyczące problemów


06:46 May 28, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
Medical
English term or phrase: to arrive at an appropriate conclusion as to the problems
For the team to arrive at an appropriate conclusion as to the problems that patients have and how they may be tackled, accurate information is required.
Ela Mikuta
Polish translation:wyciągnąć odpowiednie wnioski dotyczące problemów
Explanation:
Proponowane brzmienie całego zdania:
"Aby konsylium mogło wyciągnąć odpowiednie wnioski dotyczące problemów, z którymi borykają się pacjenci, jak również sposobów ich rozwiązania, konieczne są precyzyjne informacje".

Łączę pozdrowienia
Selected response from:

Maciej Kanski
Poland
Grading comment
Również serdecznie pozdrawiam i dziękuję!
E.M.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1wyciągnąć odpowiednie wnioski dotyczące problemów
Maciej Kanski
4zrozumieć problemy pacjentów
bartek


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zrozumieć problemy pacjentów


Explanation:
A dosłownie:

Dojść do właściwych wniosków, c do problemów :-)

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wyciągnąć odpowiednie wnioski dotyczące problemów


Explanation:
Proponowane brzmienie całego zdania:
"Aby konsylium mogło wyciągnąć odpowiednie wnioski dotyczące problemów, z którymi borykają się pacjenci, jak również sposobów ich rozwiązania, konieczne są precyzyjne informacje".

Łączę pozdrowienia


Maciej Kanski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 14
Grading comment
Również serdecznie pozdrawiam i dziękuję!
E.M.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
39 mins