KudoZ home » English to Polish » Medical

pain is all in the head must be specifically allayed

Polish translation: należy zwłaszcza rozwiać obawy pacjentów, którzy


09:09 May 28, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
Medical
English term or phrase: pain is all in the head must be specifically allayed
any fears that patients may think that the pain is all in the head must be specifically allayed
Iwona Malgrab
Polish translation:należy zwłaszcza rozwiać obawy pacjentów, którzy
Explanation:
należy zwłaszcza rozwiać obawy / uspokoić pacjentów, którzy s±dz±, że ich ból może być tylko psychologiczny
Selected response from:

Hanna Burdon
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4cały ból jest w osychice pacjenta i należy podejść w sposób szczcególny do jego usmierzenia
bartek
4caly bol skoncentrowany jest w glowie...Jacek Krankowski
4należy zwłaszcza rozwiać obawy pacjentów, którzy
Hanna Burdon


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
należy zwłaszcza rozwiać obawy pacjentów, którzy


Explanation:
należy zwłaszcza rozwiać obawy / uspokoić pacjentów, którzy s±dz±, że ich ból może być tylko psychologiczny

Hanna Burdon
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1199

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
caly bol skoncentrowany jest w glowie...


Explanation:
nalezy wyraznie rozwiac obawy, iz pacjenci moga myslec, ze caly bol skoncentrowany jest w glowie

Nie wiem dokladnie o jakim "skoncentrowaniu" jest tu mowa, ale potocznie "all in the head" czesto znaczy: "to tylko nasze wyobrazenia"

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cały ból jest w osychice pacjenta i należy podejść w sposób szczcególny do jego usmierzenia


Explanation:
Ech, warto czasami poczekać, chovciażby na odpowiedź pana Krankowskiego.

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743