KudoZ home » English to Polish » Medical

structured assessment

Polish translation: kompleksowa ocena


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:structured assessment
Polish translation:kompleksowa ocena
Entered by: maciejm

06:14 May 31, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
Medical
English term or phrase: structured assessment
jest to tytuł
Iwona Malgrab
kompleksowa ocena
Explanation:
1993 Nr 42 - praca zespołowa Program Pol-Monica. Kompleksowa ocena stanu
zdrowia ludności Warszawy i jego zmian w latach 1984-1990.
albo "ocena kompleksowa"
Selected response from:

maciejm
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1kompleksowa ocena
maciejm
4ocena formalna
Michał Szewczyk
4ocena metodyczna / systematyczna
bartek
1 -1ocena structuralnaPiotr Kurek


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): -1
ocena structuralna


Explanation:
Propozycja

Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  maciejm: To znaczy jaka?
1 hr

disagree  Michał Szewczyk: 'structured' is not'structural'(=dotyczący jakiejś struktrury)
5 hrs

50 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ocena metodyczna / systematyczna


Explanation:
Propozycja, też

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
kompleksowa ocena


Explanation:
1993 Nr 42 - praca zespołowa Program Pol-Monica. Kompleksowa ocena stanu
zdrowia ludności Warszawy i jego zmian w latach 1984-1990.
albo "ocena kompleksowa"



    Reference: http://www.ikard.waw.pl/ik_pub1.htm
maciejm
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3126

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: No, no:-))
3 mins
  -> Dzięki. :-))

neutral  Jakub Szacki: fakt, istnieje 'ocena kompleksowa", ale skad wiadomo, ze = "structured"
3 hrs
  -> If you structure sth, you arrange it in a careful, organised pattern or system. (Collins Cobuild), stąd wnoszę, że kompleksowa. :-) M.

neutral  Michał Szewczyk: brzmi doskonle jako tytuł, tylko ze to znaczy tyle co 'comprehensive'
8 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ocena formalna


Explanation:
albo
ocena sformalizowana

Michał Szewczyk
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 90