KudoZ home » English to Polish » Medical

this is sought and the decision to allocate is deferred

Polish translation: informacji takich poszukuje sie a decyzja o skierowaniu zostaje odroczona


08:31 May 31, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
Medical
English term or phrase: this is sought and the decision to allocate is deferred
if further information is required in order to allocate the patient to the appropriate clinic this is sought and the decision to allocate is deferred
Iwona Malgrab
Polish translation:informacji takich poszukuje sie a decyzja o skierowaniu zostaje odroczona
Explanation:
Jezeli skierowanie pacjenta do odpowiedniej kliniki wymaga dodatkowych informacji, informacji takich poszukuje sie a decyzja o skierowaniu zostaje odroczona.
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1... są one wyszukiwane a decyzja o przeniesieniu odłożona.
Dominiczak
4 +1decyzja odnośnie zakwalifikowania pacjenta do określonej kliniki zostaje odroczona ............
maciejm
4informacji takich poszukuje sie a decyzja o skierowaniu zostaje odroczonaJacek Krankowski
4... są one wyszukiwane a decyzja o przeniesieniu odłożona.
Dominiczak


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
... są one wyszukiwane a decyzja o przeniesieniu odłożona.


Explanation:
Wynika to z kontekstu:
"Jeżeli dalsze informacje o pacjencie sa wymagane aby przenieść go do innej kliniki, są one wyszukiwane a decyzja o przeniesieniu odłożona."

Dominiczak
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 72

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
5 mins

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
informacji takich poszukuje sie a decyzja o skierowaniu zostaje odroczona


Explanation:
Jezeli skierowanie pacjenta do odpowiedniej kliniki wymaga dodatkowych informacji, informacji takich poszukuje sie a decyzja o skierowaniu zostaje odroczona.

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
... są one wyszukiwane a decyzja o przeniesieniu odłożona.


Explanation:
Wynika to z kontekstu:
"Jeżeli dalsze informacje o pacjencie sa wymagane aby przenieść go do innej kliniki, są one wyszukiwane a decyzja o przeniesieniu odłożona."

Dominiczak
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 72

25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
decyzja odnośnie zakwalifikowania pacjenta do określonej kliniki zostaje odroczona ............


Explanation:
"W przypadku gdy w celu wyboru kliniki, w której pacjent ma byc leczony potrzebne są dodatkowe informacje, decyzja odnośnie zakwalifikowania/skierowania pacjenta do określonej kliniki zostaje odroczona na czas potrzebny do ich zebrania".

Taki jest chyba sens tego zdania.
M.M.


maciejm
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3126

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek
36 mins
  -> Thank you