KudoZ home » English to Polish » Medical

residential care

Polish translation: całodobowy ośrodek opieki


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:residential care facility
Polish translation:całodobowy ośrodek opieki
Entered by: Eva Hussain

06:08 Jun 5, 2002
English to Polish translations [PRO]
Medical
English term or phrase: residential care
To use residential care facilities, the person must first be assessed by a team of mental health specialists.
Eva Hussain
Australia
całodobowy o¶rodek opiekuńczy
Explanation:
propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 2002-06-05 06:46:37 (GMT)
--------------------------------------------------

tu jest opiekuńczy
http://www.bratalbert.org.pl/informator/slask.html
Selected response from:

Piotr Kurek
Grading comment
Dziękuję serdecznie, opieki bardziej mi pasowało.

Eva
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5całodobowy o¶rodek opiekuńczyPiotr Kurek
5opieka stacjonarna (szpitalna, domwa)
Yvonne Krystman-Meyers
4dom opieki dla starszychagusia
4Przed skorzystaniem z udogodnien opiekunczych....Margo


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
całodobowy o¶rodek opiekuńczy


Explanation:
propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 2002-06-05 06:46:37 (GMT)
--------------------------------------------------

tu jest opiekuńczy
http://www.bratalbert.org.pl/informator/slask.html

Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716
Grading comment
Dziękuję serdecznie, opieki bardziej mi pasowało.

Eva

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lota
1 min
  -> dziękuję

agree  Jakub Szacki: nie wiem, czy nie opieki. Jest dom opieki, a opiekunczy to raczej instynkt lub tp.
9 mins
  -> dziękuję

agree  leff
1 hr
  -> dziękuję

agree  Barbara Szelest-VanDussen
5 hrs
  -> dziękuję

agree  Stanislaw Pelc
1 day14 hrs
  -> dziękuję

20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Przed skorzystaniem z udogodnien opiekunczych....


Explanation:
Przed skorzystaniem z udogodnien opiekunczych zdrowie psychiczne kazdego mieszkanca musi byc ocenione przez specjalistow.

Margo
PRO pts in pair: 12

1 day21 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
opieka stacjonarna (szpitalna, domwa)


Explanation:
Po prostu, grzecznie powtarzam, za Slownikiem Medycyny, wydanego przez Collin Publishing w BIBLIOTECE PROFESJONALISTY, 2001

Yvonne Krystman-Meyers
United States
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 30

2 days53 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dom opieki dla starszych


Explanation:
mysle, ze to o to chodzi

agusia
PRO pts in pair: 113