KudoZ home » English to Polish » Medical

cisplatin, anticholinesterases, neostigmine, pyridostigmine, botulinum toxin

Polish translation: cisplatyna, antycholinoesterazy (prosisz o l. mn.), neostygmine lub ...


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cisplatin, anticholinesterases, neostigmine, pyridostigmine, botulinum toxin
Polish translation:cisplatyna, antycholinoesterazy (prosisz o l. mn.), neostygmine lub ...
Entered by: bartek

07:23 Jul 5, 2002
English to Polish translations [PRO]
Medical
English term or phrase: cisplatin, anticholinesterases, neostigmine, pyridostigmine, botulinum toxin
potrzebuję polskich odpowiedników handlowych tych leków i grup leków
xxxjakubborys
cisplatyna, antycholinoesterazy (prosisz o l. mn.), neostygmine lub ...
Explanation:
odpowiednik - polstigmine, pirydostygmina (mestinon), toksyna botulinowa
Za Słomskimi + http://www.medpress.com.pl/MLar20.htm
http://www.prosper.pl/cgi-bin/archnow.cgi?B
http://www.przychodnia.pl/el/leki/leki.php3?lek=1396
http://www.uzp.gov.pl/biulety/2002/87/87_30511.html
Selected response from:

bartek
Grading comment
Dzieki - jednak mozna odpowiedziec - koronka z głowy nie spadnie... Dziekuje również za wiadomość o niepisanych zasadach KudoZ, o których nie wiedziałem. Po prostu spieszyłem się, a miałem kilkanascie terminow. W koncu przede wszystkim chodzi o to, zeby sobie nawzajem pomagac, a nie tworzyc jakis kolejny wyscig szczurów...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1cisplatyna, antycholinoesterazy (prosisz o l. mn.), neostygmine lub ...
bartek
4Cisplatyna
Jakub Szacki


Discussion entries: 2





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Cisplatyna


Explanation:
przyjelo sie pytac o jeden termin na raz.
Pozdrawiam - JS

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857

25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
cisplatyna, antycholinoesterazy (prosisz o l. mn.), neostygmine lub ...


Explanation:
odpowiednik - polstigmine, pirydostygmina (mestinon), toksyna botulinowa
Za Słomskimi + http://www.medpress.com.pl/MLar20.htm
http://www.prosper.pl/cgi-bin/archnow.cgi?B
http://www.przychodnia.pl/el/leki/leki.php3?lek=1396
http://www.uzp.gov.pl/biulety/2002/87/87_30511.html

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
Dzieki - jednak mozna odpowiedziec - koronka z głowy nie spadnie... Dziekuje również za wiadomość o niepisanych zasadach KudoZ, o których nie wiedziałem. Po prostu spieszyłem się, a miałem kilkanascie terminow. W koncu przede wszystkim chodzi o to, zeby sobie nawzajem pomagac, a nie tworzyc jakis kolejny wyscig szczurów...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natalie: antycholinesterazy, neostygmina
3 hrs
  -> Dzięki, Natalie