KudoZ home » English to Polish » Medical

myeloblastosis

Polish translation: mieloblastoza


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:myeloblastosis
Polish translation:mieloblastoza
Entered by: vladex

10:01 Mar 24, 2003
English to Polish translations [PRO]
Medical
English term or phrase: myeloblastosis
wygląda na jakiś nowotwór albo coś w tym stylu
generalnie to szukane słowo pochodzi z nazwy enzymu izolowanego z jakiegoś ptasiego wirusa (avian myeloblastosis virus)
vladex
mieloblastoza
Explanation:
chyba tak bedzie najnormalniej. Co to mieloblastoza, wyjasniono powyzej.
Rozumiem, ze cala nazwa jest "avian myeloblastosis virus"= wirus ptasiej mieloblastozy
Selected response from:

xxxDoktorek
Grading comment
dzięki, taki był mój typ, ale nie potrafiłem znaleźć potwierdzenia istnienia takiego słowa w sieci, a nie mam odpowiednich xiążek
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1mieloblastozaxxxDoktorek
3obecność mieloblastów we krwi i w tkankach (w białaczce)
Pawel Czernecki


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
obecność mieloblastów we krwi i w tkankach (w białaczce)


Explanation:
tak podaje słownik medyczny Leksykonii, trochę to dlugie

Pawel Czernecki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1049

13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
mieloblastoza


Explanation:
chyba tak bedzie najnormalniej. Co to mieloblastoza, wyjasniono powyzej.
Rozumiem, ze cala nazwa jest "avian myeloblastosis virus"= wirus ptasiej mieloblastozy

xxxDoktorek
PRO pts in pair: 351
Grading comment
dzięki, taki był mój typ, ale nie potrafiłem znaleźć potwierdzenia istnienia takiego słowa w sieci, a nie mam odpowiednich xiążek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marcin Chwistek
4 hrs