KudoZ home » English to Polish » Medical

clearing house

Polish translation: instytucja rozrachunkowa


16:56 Mar 24, 2003
English to Polish translations [PRO]
Medical
English term or phrase: clearing house
Payment” could include NCH or its agents efforts to obtain payment from you or your insurance company, another health plan or health care clearinghouse. - clearing house to izba rozrachunkowa, ale czy także w kontekście insytucji, która ma płacić koszty leczenia?
hadraadae
Polish translation:instytucja rozrachunkowa
Explanation:
kiedyś taką "bezpieczną" wersję zaproponowano

Ciekawe wyjaśnienie pod

http://www.proz.com/?sp=h&id=73578&keyword=clearing
Selected response from:

bartek
Grading comment
thank you
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4instytucja rozrachunkowa
bartek
4a czemu nie?
Andrzej Lejman


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
a czemu nie?


Explanation:
Izba rozrachunkowa to ogólne pojęcie; są budżetowe, międzybankowe, mogą być ubezpieczeniowe.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-24 17:31:32 (GMT)
--------------------------------------------------

w tym konkretnym przypadku może:
...lub izby rozrachunkowej towarzystw ubezpieczeń na zdrowie / ubezpieczycieli medycznych.

Albo krótko - ...lub ubezpieczeniowej izby rozrachunkowej.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
instytucja rozrachunkowa


Explanation:
kiedyś taką "bezpieczną" wersję zaproponowano

Ciekawe wyjaśnienie pod

http://www.proz.com/?sp=h&id=73578&keyword=clearing


    Reference: http://www.proz.com/?sp=h&id=73578&keyword=clearing
bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
thank you